PIZZAMACSKA 2.0

Kép

Nemrég eszembe jutott egy sztori Macsóról, a FB-n meg is írtam. Mucsi Boglárka pedig megrajzolta, úgyhogy következik Pizzamacska újratöltve: 🙂

Íme:

Hajnalban mentem el otthonról, hagytam neki kaját, piát, nasit, kisgombócot, nagygombócot, tollat, hegyezőt, kutyafülét, hogy legyen mivel játszania, nehogy már unatkozzon.

Kép

Amikor hazaértem a következő fogadott: Három függöny mínusz – karnisostul. A kakástáljából kikaparta az almot a szoba közepére és inkább odaszart. Megette a paplant, kiborította a szemetest és a nagyját behordta az ágyamba. Lebontott egy könyvespolcot.

Kép

Gondoltam, sütök egy mirelit pizzát, hátha attól lenyugszom. Mire a romok nagyját eltakarítottam, pont kész lett a kaja. Három másodperc múlva arra alélok, hogy a macska a pizza KÖZEPÉN trónol, és óbégat, hogy forró. Kapott egy marha nagy maflást, de  repülés közben elkapta a balkezem, foggal, valamint jól fejlett sok-sok körömmel belekapaszkodott. Ordítottam a fájdalomtól, de minél jobban igyekeztem lerázni Macsót, annál inkább kapaszkodott, végül extra sajttal a seggén elrohant.

Mérgemben bezártam az utcai szobába. Na, öt perc múlva jött a szomszéd, hogy tudom-e, hogy a macskám ott zokog az ablakban és valami gennyes lé lepi el deréktól lefelé.

Kép

Mondtam, momentán pont leszarom, hogy zokog, a genny miatt meg ne aggódjon, azt a pizzámról szervezte a valagára…

Kép

 

 

 

montitara névjegye

http://www.facebook.com/Monti.Tara
Kategória: egyebek | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Most szólj hozzá...!